poniedziałek, 16 lutego 2015

1. Straszna Historia w Haloween na Transformice!

 Byla ciemna burzowa noc.. Poszlam na Halloween do kolezanki..  Bawiliysmy sie ..a nagle.. Przyszla matka mojej kolezanki bez makijazu.. Miala duza kropke krwi na policzku Wystraszylam sie ! kolezanka mowi ehh... zwiewajmy lepiej .!NIE ja poczkam daje nam cuksy omg co to jest ! Mama mowi co krew z zombi ! OMG UCIEKAJMY ! To byla prawdziwa historia A dalej uciekalismy prawie spdlam z balokonu wolalam  o nie to chyba nasz KONIEC  z mamy caly czas krew leciala byla cala krwawa normalnie chyba ..... Polecielsmy   zaczol nas gonic pies z klami wystraszylam sie pobieglam dalej ale caly czas sie bardzo balam tej jej mamy byla straszna! Przypomnialam sobie historie o Krwawej Mery To moze byc ona ja sie tak strasznie jej boje wrzsnelam AAAAAAAAA W olowek bez gumki xD ! TO MORZE BYC KRWAWA MERY WYGLADALA TAK SAMO ! przeczytajcie sobie w necie nie bende opisywac ale Krwawa Mery ! zawolala kolezanka tak  zawsze mi dawala krew z zombi w halowwen ale to nie jest moja prawdziwa mama 1 mama umarla rok temu ALE! Dalej sie sami dowiecie :(

1 komentarz: